Project -“Protect
the planet’’
Subjects: English ,Geography
Grade/level: XI-XII
Time: 3 weeks
Project summary: The aim of the project “Protect the
planet’’ is to emphasize the importance of planet protection. The project
addresses Sustainable Development Goal, protect the planet, which develop
students’ awareness of the issue as part of learning English.
Essential question :how can we protect the planet?
Products : > Presentation
> Design a poster
Learning goals:
> To generate students’ awareness of planet protection issues;
> To increase students’ awareness
about the importance of their role in
protecting the
planet process
Language focus:
> Topic related vocabulary;
> Question
forms;
Skills: >Language skills;
>Citizenship;
>Problem
solving;
>Creativity.
Procedure
Week 1
1.Introduction
of the project topic(brainstorming ,sharing opinions, answering questions.);
2.Students
discuss the problem and human roles issues in protecting the planet;
Assignment: To
make a questionnaire about protection of
planet.
Week 2
Students
create a survey questionnaire on planet problems; discussion .choose the best
one. Teacher monitoring and gives feedback.
Assignment: To
design a poster about protect the planet. Deliver to the population or stick in
the street.
Week 3
Students
design poster with subscription: No rubbish; Less cars; Less electricity; Don’t cut the trees; Recycle bins and make power
point final presentation and analyise
the whole project
Assessmant: Formative
Rubric: |
yes |
no |
|
Key knowledge
,understanding ,and success skills The project is focused on teaching students key knowledge
and understanding derived from standards, and success skills including
critical thinking/problem solving, collaboration, and self- managment |
|
|
|
Challenging problem
or question The project is based on a meaningful problem to solve or a
question to answer, at the appropriate level of challenge for students, which
is operationalized by an open-minded,
engaging driving question |
|
|
|
Students voice&
choice The project allows students to make some choices about the
products they create, how they work, and how they use their time, guided by
the teacher |
|
|
|
Critique&revision The project includes processes for students to give and
receive feedback on their work, in order to revise their ideas and products |
|
|
|
პროექტი
პროექტის სახელწოდება: დაიცავით პლანეტა
საგნები: ინგლისური, გეოგრაფია
კლასი/საფეხური: XI-XII
დრო: 3 კვირა
პროექტის მიზანი: პროექტის „დაიცავით პლანეტა“ მიზანია ხაზი გაუსვას პლანეტის დაცვის მნიშვნელობას. პროექტი ეხება მდგრადი განვითარების მიზანს, პლანეტის დაცვას, რომელიც ავითარებს მოსწავლეთა ცნობიერებას ამ საკითხის შესახებ, როგორც ინგლისური ენის შესწავლის ნაწილი.
მთავარი კითხვა: როგორ დავიცვათ პლანეტა?
პროდუქტები: > პრეზენტაცია
> პლაკატი
სასწავლო მიზნები: > მოსწავლეთა ინფორმირებულობის გამომუშავება პლანეტის დაცვის საკითხებზე;
> გაზარდოს მოსწავლეთა ცნობიერება მათი როლის მნიშვნელობის შესახებ
პლანეტის პროცესის დაცვა
ენის ფოკუსირება: > თემასთან დაკავშირებული ლექსიკა;
> კითხვების ფორმები;
უნარები: >ენის ცოდნა;
>მოქალაქეობა;
>პრობლემის გადაჭრა;
> კრეატიულობა.
პროცედურა
კვირა 1
1.პროექტის თემის გაცნობა (გონებრივი იერიში, მოსაზრებების გაზიარება, კითხვებზე პასუხის გაცემა.);
2.მოსწავლეები განიხილავენ პრობლემისა და ადამიანის როლის საკითხებს პლანეტის დაცვაში;
დავალება: შეადგინეთ კითხვარი პლანეტის დაცვის შესახებ.
კვირა 2
მოსწავლეები ქმნიან გამოკითხვის კითხვარს პლანეტის პრობლემებზე; დისკუსია აირჩიე საუკეთესო. მასწავლებელი აკვირდება და აძლევს უკუკავშირს.
დავალება: პლაკატის შექმნა პლანეტის დაცვის შესახებ..
კვირა 3
მოსწავლეები ქმნიან პლაკატს წარწერით: ნაგვის გარეშე; ნაკლები მანქანა; ნაკლები ელექტროენერგია; არ მოჭრათ ხეები; გადაამუშავეთ და გააკეთონ Power point-ის საბოლოო პრეზენტაცია
და გააანალიზონ მთელი პროექტი
შეფასება: განმავითარებელი
რუბრიკა: კი არა
ძირითადი ცოდნა, გაგება და წარმატების უნარები
პროექტი ორიენტირებულია ასწავლოს მოსწავლეებს სტანდარტებიდან მიღებული ძირითადი ცოდნა , გაგება და წარმატების უნარები, მათ შორის კრიტიკული აზროვნება/პრობლემის გადაჭრა, თანამშრომლობა და თვითმართვა.
რთული პრობლემა ან კითხვა
პროექტი დაფუძნებულია გადასაჭრელ პრობლემაზე ან კითხვაზე პასუხის გასაცემად, მოსწავლეებისათვის გამოწვევის შესაბამის დონეზე, რომელიც ფუნქციონირებს ღია აზროვნებით, საინტერესო მამოძრავებელი კითხვით.
მოსწავლის არჩევანი
პროექტი საშუალებას აძლევს მოსწავლეებს გააკეთონ არჩევანი მათ მიერ შექმნილ პროდუქტებზე, როგორ მუშაობენ და როგორ იყენებენ დროს, მასწავლებლის ხელმძღვანელობით.
კრიტიკა და გადახედვა
პროექტი მოიცავს პროცესებს, რომ მოსწავლეებმა მიიღონ უკუკავშირი თავიანთ ნამუშევარზე, რათა გადახედონ თავიანთ იდეებს და პროდუქტებს.
რეფლექსია:
აღნიშნული პროექტი განხორციელდა 2022 წლის ნოემბრის
თვეში მე-11 და მე-12 კლასის მოსწავლეების მონაწილეობით.პროექტის ფარგლებში მოსწავლეები
გამოირჩეოდნენ დიდი ენთუზიაზმით.მოსწავლეთა შესაძლებლობის ფარგლებში გადანაწილდა მათი
ფუნქციები.პროექტი შედგა და იდეალური გამოვიდა.შეიქმნა პლაკატი,რომელიც სკოლის დერეფანში
განთავსდა ,ასევე მოსწავლეებმა შექმნეს შესანიშნავი პრეზენტაცია პლანეტის დაცვასთან დაკავშირებით,ამ მხრივ გაიზარდა
მოსწავლეთა ცნობიერება-მდგრადი განვითარების მიზნებთან დაკავშირებით.ამ პროექტის ნაკლად
მივიჩნევ იმას,რომ როგორც საშუალო საფეხურის მოსწავლეები, ხშირად აცდენენ სკოლას და
ზოგჯერ არ ხდებოდა მათი ინტენსიურად ჩართვა,თუმცა საბოლოო შედეგი ამის მიუხედავად,
მაინც შედგა საუცხოო პროდუქტების სახით-პლაკატი,პრეზენტაცია.
No comments:
Post a Comment