სასწავლო პროექტი''Protect The Planet''

 


Project -“Protect the planet’’

Subjects: English ,Geography

Grade/level: XI-XII

Time: 3 weeks

Project summary: The aim of the project “Protect the planet’’ is to emphasize the importance of planet protection. The project addresses Sustainable Development Goal, protect the planet, which develop students’ awareness of the issue as part of learning English.

Essential question :how can we protect the planet?

Products :             >   Presentation

                               > Design a poster

Learning goals:    > To generate students’ awareness of planet protection issues;

                                > To increase students’ awareness about the importance of their role in             

                                protecting the planet process

Language focus:   > Topic related vocabulary;

                                > Question forms;

Skills:                      >Language skills;

                                 >Citizenship;

                                >Problem solving;

                                >Creativity.

                                                      Procedure

Week 1

1.Introduction of the project topic(brainstorming ,sharing opinions, answering questions.);

2.Students discuss the problem and human roles issues in protecting the planet;

Assignment: To make  a questionnaire about protection of planet.

Week 2

Students create a survey questionnaire on planet problems; discussion .choose the best one. Teacher monitoring and gives feedback.

Assignment: To design a poster about protect the planet. Deliver to the population or stick in the street.

Week 3

Students design poster with subscription: No rubbish; Less cars; Less electricity; Don’t  cut the trees; Recycle bins and make power point final presentation  and analyise the whole project

Assessmant: Formative               

Rubric:

yes

no

 

Key knowledge ,understanding ,and success skills

The project is focused on teaching students key knowledge and understanding derived from standards, and success skills including critical thinking/problem solving, collaboration, and self- managment

 

 

 

Challenging problem or question

The project is based on a meaningful problem to solve or a question to answer, at the appropriate level of challenge for students, which is operationalized by an open-minded,  engaging driving question

 

 

 

Students voice& choice

The project allows students to make some choices about the products they create, how they work, and how they use their time, guided by the teacher

 

 

 

Critique&revision

The project includes processes for students to give and receive feedback on their work, in order to revise their ideas and products

 

 

 

 

პროექტი

პროექტის სახელწოდება: დაიცავით პლანეტა

საგნები: ინგლისური, გეოგრაფია

კლასი/საფეხური: XI-XII

დრო: 3 კვირა

პროექტის მიზანი: პროექტისდაიცავით პლანეტამიზანია ხაზი გაუსვას პლანეტის დაცვის მნიშვნელობას. პროექტი ეხება მდგრადი განვითარების მიზანს, პლანეტის დაცვას, რომელიც ავითარებს მოსწავლეთა ცნობიერებას ამ საკითხის შესახებ, როგორც ინგლისური ენის შესწავლის ნაწილი.

მთავარი კითხვა: როგორ დავიცვათ პლანეტა?

პროდუქტები: > პრეზენტაცია

                               > პლაკატი

სასწავლო მიზნები: > მოსწავლეთა ინფორმირებულობის გამომუშავება პლანეტის დაცვის საკითხებზე;

                                > გაზარდოს მოსწავლეთა ცნობიერება მათი როლის მნიშვნელობის               შესახებ

                                პლანეტის პროცესის დაცვა

ენის ფოკუსირება: > თემასთან დაკავშირებული ლექსიკა;

                                      > კითხვების ფორმები;

უნარები:               >ენის ცოდნა;

                                 >მოქალაქეობა;

                                >პრობლემის გადაჭრა;

                                > კრეატიულობა.

                                                      როცედურა

კვირა 1

1.პროექტის თემის გაცნობა (გონებრივი იერიში, მოსაზრებების გაზიარება, კითხვებზე პასუხის გაცემა.);

2.მოსწავლეები განიხილავენ პრობლემისა და ადამიანის როლის საკითხებს პლანეტის დაცვაში;

დავალება: შეადგინეთ კითხვარი პლანეტის დაცვის შესახებ.

კვირა 2

მოსწავლეები ქმნიან გამოკითხვის კითხვარს პლანეტის პრობლემებზე; დისკუსია აირჩიე საუკეთესო. მასწავლებელი აკვირდება და აძლევს უკუკავშირს.

დავალება: პლაკატის შექმნა პლანეტის დაცვის შესახებ..

კვირა 3

მოსწავლეები ქმნიან პლაკატს წერით: ნაგვის გარეშე; ნაკლები მანქანა; ნაკლები ელექტროენერგია; არ მოჭრათ ხეები; გადაამუშავეთ  და გააკეთონ Power point-ის საბოლოო პრეზენტაცია  და გააანალიზონ მთელი პროექტი

შეფასება:         განმავითარებელი

 

რუბრიკა:                                             კი                                         არა

ძირითადი ცოდნა, გაგება და წარმატების უნარები

პროექტი ორიენტირებულია ასწავლოს მოსწავლეებს სტანდარტებიდან მიღებული ძირითადი ცოდნა , გაგება და წარმატების უნარები, მათ შორის კრიტიკული აზროვნება/პრობლემის გადაჭრა, თანამშრომლობა და თვითმართვა.

რთული პრობლემა ან კითხვა

პროექტი დაფუძნებულია გადასაჭრელ პრობლემაზე ან კითხვაზე პასუხის გასაცემად, მოსწავლეებისათვის გამოწვევის შესაბამის დონეზე, რომელიც ფუნქციონირებს ღია აზროვნებით, საინტერესო მამოძრავებელი კითხვით.

მოსწავლის არჩევანი

პროექტი საშუალებას აძლევს მოსწავლეებს გააკეთონ არჩევანი მათ მიერ შექმნილ პროდუქტებზე, როგორ მუშაობენ და როგორ იყენებენ დროს, მასწავლებლის ხელმძღვანელობით.

კრიტიკა და გადახედვა

პროექტი მოიცავს პროცესებს, რომ მოსწავლეებმა მიიღონ უკუკავშირი თავიანთ ნამუშევარზე, რათა გადახედონ თავიანთ იდეებ და პროდუქტებ.

რეფლექსია:

აღნიშნული პროექტი განხორციელდა 2022 წლის ნოემბრის თვეში მე-11 და მე-12 კლასის მოსწავლეების მონაწილეობით.პროექტის ფარგლებში მოსწავლეები გამოირჩეოდნენ დიდი ენთუზიაზმით.მოსწავლეთა შესაძლებლობის ფარგლებში გადანაწილდა მათი ფუნქციები.პროექტი შედგა და იდეალური გამოვიდა.შეიქმნა პლაკატი,რომელიც სკოლის დერეფანში განთავსდა ,ასევე მოსწავლეებმა შექმნეს შესანიშნავი პრეზენტაცია  პლანეტის დაცვასთან დაკავშირებით,ამ მხრივ გაიზარდა მოსწავლეთა ცნობიერება-მდგრადი განვითარების მიზნებთან დაკავშირებით.ამ პროექტის ნაკლად მივიჩნევ იმას,რომ როგორც საშუალო საფეხურის მოსწავლეები, ხშირად აცდენენ სკოლას და ზოგჯერ არ ხდებოდა მათი ინტენსიურად ჩართვა,თუმცა საბოლოო შედეგი ამის მიუხედავად, მაინც შედგა საუცხოო პროდუქტების სახით-პლაკატი,პრეზენტაცია.


No comments:

Post a Comment